här.nu.

 
 
En sak är säker. Det går bättre nu. Jag försöker lära mig igen, att njuta av livet.
Det är konstigt, hur det kan vändas uppochner sådär. Hur kroppen bara slutar fungera som vanligt. 
 
Jag läste ett citat från en amerikansk livscoach-föredragshållare som sa ungefär
"det vi ibland kallar för utbrändhet existerar inte, det är bullshit. It´s just a matter of unfinished business"
jag tänker på det ofta. och vad det säger om mig och de val jag gjort. gör. inte gjort. gör. jag har ändå tur. jag har kunnat sakta ner i slow motion, men ändå inte avstannat helt. 
och jag tror att jag börjar hitta tillbaka till det som känns roligt igen. även om det är diffust den mesta av tiden. och rädsla dominerar många ögonblick. rädsla att inte hitta ut. rädsla att falla handlöst.
 
men jag har också många pelare runt mig, som fångar mig varje gång. <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hej

Hey

Hur var skillebyholm som utbildning?
Jobbar du som tradgardsmastare?
Fina bilder plus atmosfar...
/Kristian

2016-12-02 @ 03:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0