lugn

 
höst. kallt. ved.elda.
lugn.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

vackert, harmoniskt. älskar din blogg! /Elin

Svar: tack<3
Sofia Nordahl

2015-10-11 @ 21:38:39
Postat av: felicia

vill precis som elin säga att jag älskar din blogg! blir så glad när jag ser att du uppdaterat. blir inspirerad av dina tankar och bilder, de får mig att tänka på nya sätt liksom. ha en fin måndag <3

Svar: åh tack snälla:)
Sofia Nordahl

2015-10-12 @ 11:27:16
Postat av: Anonym

Vilket fint inlägg! Älskar dina bilder och texter. Jag undrar en sak också. För ett bra tag sen skrev du om din kombucha-svamp och skickade bitar av den till de som ville ha. Har du kvar den och har du möjlighet att skicka en bit i så fall?

Svar: Hej! Kul att du gillar<3 Tyvärr har min svamp dött under sommaren eftersom jag glömde mata den på ett bra tag. dock tänkte jag skaffa en ny snart. En vän som fick en kombucha av mig ska dela en ny åt mig. Hör av mig när det blir aktuellt igen:)
Sofia Nordahl

2015-10-21 @ 11:12:23
Postat av: Pia (Skulle inte varit Anonym)

Okej, då håller jag utkik på bloggen! (Fast det gör ju ändå i och för sig) Är verkligen sugen på att testa :)

2015-11-03 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0