zen

 
Här är det mest utomhusliv som gäller. Förutom att jag nu har två jobb samt håller på att utveckla Lomeyende design så både slukar och ger trädgården något som jag längtat efter., Experiment-lusten! När våren väl slår till så kommer den fort. Och jag är glad att jag från och med nästa vecka går ner till 4 arbetsdagar och ska ge mer tid till det egna företaget. Vilket förstås ger ännu fler möjligheter att ta eftermiddagskaffet utomhus brevid rabarbern. Och frukost. Och middag<3
 
 
Jag eftersträvar Zen när jag är hemma men det är långtifrån varje dag som jag lyckas hålla mig lugn när jag ser allt som behöver göras. Dock är det så mycket bättre än förra året, då jag verkligen sög åt mig negativitet från alla håll, från människor runt mig och situationer som jag inte hade något att göra med. Dränerad orkade jag inte ens fylla på batterierna när jag kom hem. Men jag känner att jag prioriterar annorlunda nu. Skjuter ut energin inifrån istället, och låter den skydda mig innanför höljet. 
 
.
årets första rabarbersaft:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miri

Der er en ro og et nærvær i dette indlæg - dejligt at mærke :)

2015-05-28 @ 14:20:51
URL: http://vandreblandtege.blogspot.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0