tack<3

 
jag vill passa på och säga att jag är väldigt glad för era fina kommentarer! även när jag inte ger tid att svara på dem! det värmer väldigt mycket med gensvar eller när ni vill peppa mig, och jag hoppas ni känner att det kommer något tillbaka även om jag inte skriver direkt svar till varje kommentar.
ibland vet jag inte om jag skriver för min egen skull eller för er. kanske både och! den här bloggen startade just som nån sorts kombinerad jag-känner-mig-inspirerad-och-vill-inspirera-vidare men jag märker att många ämnen kommer upp av sig själva när jag väl börjar skriva. så om det är något speciellt som fastnat och ni vill veta mer om så säg till för all del:) jag tror att inspirationen börjar sippra tillbaka i mina stela fingrar <3
 
(såhär ser det ut där jag sitter och skriver. när jag inte är i stugan vid skogen eller på något äventyr iaf:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0