mera lek

 
hej hopp nu är det vår. det kan man fira t.ex såhär. jag tog med mig bastian och doppade tårna i havet i helgen. solen gassade och vinden bjöd på storstilat fototillfälle. bastian ville dock inte visa sig i bild.
klänningen är framrotad ur min tonårslåda, älskar den med sina vårfärger såhär 14 år senare. lilablommiga koftan är en begamad hm och koftkappan är den senaste i raden av sweatercoats som jag sytt.
 
jag håller på att ransaka vad jag vill göra härnäst, ja alltså förutom att bli självförsörjande, bo med alla mina bästisar, vandra inkaleden, dansa varje dag eller åtminstone varje helg, skriva knasbarnböcker om snorkråkor och annat kul, resa runt i ekosverige och träffa ännu fler galenskapare(<3) osv. ja hursomhelst så har jag kommit på att jag villl fotografera mer. jag vill lyfta alla mina fina vänner. jag fnular just nu på hur man kan göra det både vackert, kul och viktigt. 
jag saknar verkligen att släppa loss min kreativa sida!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0