hem

 
 
snart är jag färdig för hemflytt. men såhär i vårtider så har jag inte kunnat hålla mig från att vakna bland grönt förstås. mitt rum i kollektivet är minst sagt knökfullt som det är, men växter har ändå stor prio. jag tänkte visa innan det skall nedmonteras för slutförvaring (rummet alltså) Den stora flaskliljan på lilla bordet köpte jag för ett tag sen och planterade om i större kruka. den vackra kaktusen till höger har jag fått av min kompis kajsa och jag älskar den. dock vet jag inte vad det är för sorts kaktus eller vad den hetet. trädgårdsmästare från skillebyholm får inte lära sig så mycket om exotiska växter med andra ord. hursomhelst är den snygg!
i fönstret hänger en räddad kärleksört i liten loppiskruka bredvid hjärtan och halvädelstenar.
hjärtmobilen är ett pyssel från i julas som jag delat förut här.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skvätt-iväg, heter kaktusen. och jag tycker väldigt mycket om din blogg.

Svar: tack så mycket:)
Sofia Nordahl

2014-09-13 @ 19:04:05
URL: http://hallonsemla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0