kärleksförklaring

 
jag har ett fint, enkelt julpyssel (eller närsomhelstpyssel egentligen) som jag vill dela!
 
.
klipp ut hjärtan i valfritt papper. jag har målat ett tjockare papper på båda sidor med vattenfärg för ändamålet, men tjusigt papper från en tidning fungerar också.
 
ta nål och tråd och "sy" genom hjärtana på höjden i valfri längd och mängd.
 
 
en mobil är det jag gjort förresten. jag tog två grenar i skogen och band ihop de till ett kors. sen knöt jag fast snörena och hängde upp schabraket. barnsligt nöjd är jag alltså!
 
 
det hela eskalerade efter att jag tagit upp det här med tacksamhetsaffirmationer igen. i några veckor nu så har jag koncentrerat mig på att vara tacksam för det fina i mitt liv, och sluta negga. jag försöker lyssna på vad det är jag egentligen säger och när jag hör negativa grodor hoppa ur min mun så funderar jag en stund på om det verkligen är så J*a viktigt. kommer jag fram till att det är viktigt så försöker jag få ut allt på en gång och sen återgår jag till att fokusera på det jag Tycker Om. I faser går jag i negativa mönster och jag känner nu att det här hjälper mig. Det gör mig lugnare inombords, mer livlig utanpå, gladare och mer hoppfull inför allt som komma skall. Mobilen är bara ett pyttelitet verktyg i processen. den påminner mig på sätt och vis om att jag Väljer hur jag vill leva. (Kolla upp Law of Attraction om det låter intressant.) 
 
Det är ett ganska roligt pyssel hur som helst!
 

Kommentarer
Postat av: LisaTorun

Åh vad fint :) Du peppar mig med :)

2013-12-14 @ 18:39:32
URL: http://torunfirouzeh.blogspot.com
Postat av: lisa

tjusigt!

Svar: tack:)
Sofia Nordahl

2013-12-15 @ 19:47:44
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0