sit with it

 
 
min nya påminnelse; att sitta med känslan, vad den än må vara. glad, orolig, arg, ledsen, upprymd, lyrisk, stilla, kaotisk, stressad, rädd. jag bombar mig själv med bilder på enkelhet. gör yogan, och längtar efter den när jag känner mig stel på eftermiddan. idag, sista dagen på året och jag känner att det är första gången jag förberett mig på att låta det nya året för med sig förändring. vintersolståndet 21 dec har hjälpt till, ljuset sipprar sakta tillbaka, och jag frågar mig vad jag ska manifestera inför denna nya tid. ta vara på den möjligheten. 
jag leker med solljuset mellan fingrarna. och samlar på mig ännu fler bilder. det blir mycket yoga, stränder och citat. den ovan satte jag ihop och använder nu som skrivbordsunderlägg i datorn."sit with it" säger så mycket tycker jag. som kontrast till att bara rusa på. som hela mitt väsen längtar efter att släppa.
 
 
bildkälla här och här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0