drömmar och planer


 
 sitter och drömmer om sommar. intressant att så fort jul och nyår är över så skapar man nya mål att se fram emot. våren är ju en hejdundrande fin årstid också, men vintern har ju inte alls gjort sitt värsta ännu. i bästa fall är vi halvvägs igenom och redan luras vi av klädbutikernas lockande reklam om vår och sommar-tänk redan i januari. det funkar.
 
tittar i bildarkiven och är så glad att jag tog en massa sommarbilder av trädgården innan hösten kom. jag planerar för en spartansk pergola och kanske en gammal husvagn att ställa i trädgården som gäststuga. när jag bodde i husvagn för ett par år sen så insåg jag att det på många sätt är både trivsamt och praktiskt. och så är det en invit för att locka lite mer långväga gäster!
 
Jag önksar mig massor av besök i sommar. att göra saker tillsammans, stort som smått. det känns som att alla år jag flackat omkring har människor ständigt öppnat sin dörr för mig och erbjudit det jag kanske mest behövt just då. jag har alltid önskat att jag ska få¨återgälda gästfriheten. eftersom jag kommer ha praktik större delen av sommaren blir jag kvar på hemmaplan. jag riktigt längtar...
 
alla bilder är lånade från olika källor, utom den sista som jag tog förra sommaren
 

Kommentarer
Postat av: lisa

vackert!

2013-01-09 @ 17:53:13
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: TuvaMinnaLinn

Vilken bra idé med husvagn!
jag längtar också efter sommaren...landet..och besök:)

2013-01-11 @ 14:47:41
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

husvagn är bäst! billigt och lätt att flytta när man tröttnat eller behöver mobilt hus nån annanstans!

2013-01-12 @ 13:05:39
URL: http://lomeyende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0