norrut

 
Jag kokar morotssoppa, 4 liter. Och hackar grönsaker i massor. Idag åker jag norrut på kurs. En sorts fortsättning på den där som gav mig så mycket. I nästan en vecka blir jag borta. Fantastiskt:) och så blir det första gången jag upplever norrland, det har aldrig blivit av förut. och när kan egentligen vara bättre än just nu? mitt i det nerviga stugletandet och innan det nya äventyret som heltidsstudent drar igång. solen som inte går ner. iväg på lite andligt. jag berättade ju aldrig vad det var för kurs förra gången. kändes inte bra att göra det innan jag smält upplevelsen. men såhär efter nästan tre månader så kan jag bara säga att det har verkligen öppnat nya dörrar.
 
någon sa: våga prova det du drömmer om! och det gjorde jag.
 
foto: jessica lindgren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0