ett litet steg hemåt

.
nu är jag tillbaka från helgäventyrer. och vilket äventyr, vill jag lova.
jag har gått en kurs som jag haft i bakhuvudet i nästan 10 år. jag hade kameran med eftersom jag tänkte att en helg på en gård i skogen skulle inbjuda till fotografering men sanningen är att sinnet befann sig någon annanstans, långt borta från vardag, fåfänga och blogginlägg;) jag plockade aldrig ens fram kameran ur sitt fodral.
Istället var närvaron till naturen och mitt eget inre så stark att jag nu faktiskt kan säga att livet aldrig blir riktigt detsamma igen. säkerligen ytterligare ett litet steg hem.
.
bilderna är tagna på gotland för några år sen
.
.

Kommentarer
Postat av: Markus

Hallå, nu blir man ju väldigt nyfiken på vad det var för kurs!

Väldigt fina bilder, älskar bilden på fötterna.

Postat av: Sofia

jag håller det lite för mig själv en stund till tror ja, tills det fått smälta.



själv går jag igång på sjögräs och fjädrar;)

2012-04-12 @ 23:24:59
URL: http://lomeyende.blogg.se/
Postat av: Kim - Expedition Grön

Åh! Låter underbart! Njut av känslan!

2012-04-14 @ 23:34:12
URL: http://www.expeditiongron.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0