ny framtid


Idag har varit en sån riktigt bra dag, till skillnad från igår och andra mindre lyckade dagar.
Jag var på intervju för röda korsets FairTrade-kurs som jag sökt och fick besked direkt. Jag blev antagen!!!
Helt plötsligt ser jag helt annorlunda på framtiden. Dels hur jag kommer att prioritera min tid och energi i framtiden men även att jag får in en fot i något som jag längtat efter så jäkla länge! (och använda hjärnan). Det ska bli så spännande!




Efteråt var jag lätt som en fjäder och svängde in på Stadsmissionen i Liljeholmen och fyndade en gigantisk rottingkista för 30 spänn. Den släpade jag sen hem på armen utan att klaga. Men en söt tjej erbjöd sig att hjälpa till att få den uppför sista backen hem:) Om man lägger till att jag är 173 så förstår ni hur stor den är.


Den var mönsterpassad under hatthyllan i hallen och kommer sluka alla återvinningskassar som brukar samlas på golvet. yeah!!

translate

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Oj..är du 173, wow...av någon anledning har jag alltid tänkt att du är kort. Du är ju tusan längre än mig.

2011-05-17 @ 20:53:56
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: TuvaMinnaLinn

Och stort Grattis skulle jag förstås säga också!

2011-05-17 @ 20:54:52
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

Hm, ja när du nämner det så kan det bero på att jag aldrig stoltserar med min längd. Har nog ganska lätt för att göra mig själv mindre än jag är. När jag var yngre kände jag mig alltid som en jätte om jag hade minsta klacken och det sitter i än idag. Slashashållning brukar jag kalla det:)



och tack så mycket förstås, jag är verkligen så himla glad över att jag kom in!!!

2011-05-17 @ 23:57:52
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0