sommar



Nu har jag haft semester i en vecka och jag har inte gjort något vettigt under den här tiden överhuvudtaget. Precis som det ska vara alltså. Mestadels har jag vandrat i skogen, cyklat runt på grusvägar, premiärbadat och ätit massor av glass varenda dag! Jag har varit ensam mest hela tiden och även om det gör mig lite sorgsen ibland så har det varit väldigt nyttigt att bara få umgås med mig själv och bara vara. Följa rytmen.

Imorgon åker jag till Roskilde och hälsar på kära vänner (och förhoppningsvis ska jag fortsätta med slappandet och ätandet i en vecka till)

Hoppas ni har det skönt i sommarvärmen!

translate

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Och jag som hoppats att vi skulle hinna ses:/



Och som jag vill ha den korgen från Afro Art.

2011-07-02 @ 19:45:09
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0