panik


Nu är det sista veckan att tänka på vad som ska sökas till hösten, för sökas ska det! jag har inte pluggat på över 6 år (om man inte räknar med några månader spanska, vilket jag inte gör)
Jag söker till Universitetets "etnologi" och kanske "latinamerikastudier". men mest av allt vill jag gå röda korsets kurs i "Fair Trade", rättvis handel. Detta är något som börjar sitta i ryggraden på mig, och något som jag säkerligen alltid kommer vilja arbeta med.
Så denna vecka känns lite stressig trots att jag rent fysiskt inte är särskilt upptagen.

Utvilad är jag iaf. Efter söndagens uppesittarvansinne sov jag ca 17 timmar för att ta igen.

translate

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Hoppas du kommer fram till något bra! Nästa vår måste jag börja bestämma mig lite mer för exakt vad jag vill bli när jag blir större. Då har jag läst klart mitt huvudämne..det känns lite panik redan nu.

2011-04-13 @ 00:42:18
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0