det förflutna hälsar på:)

 

dagens överraskning fick jag när jag tog in posten och hittade ett tjockt kuvert addresserat till mig. ingen avsändare. lite skeptiskt sprättade jag upp och fiskade fram senaste numret av Camino som jag efterlyste för inte så länge sedan.

 

vem kan då denna hemlige givare vara? jo jag har mina aningar eftersom adressen till den förre ägaren av tidningen står på baksidan. en skola i södertälje. och hur många har min hemadress och kännedom om mitt dubbla efternamn? Så jag tackar allra ödmjukast och kan meddela att jag redan hunnit skumma igenom tidningen och nu ska jag med största nöje brygga mig en kopp te och lusläsa från början till slut!

 

en fråga bara

har du själv läst och fascinerats, misel? :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Misel

Hej du!

Yupp, visst har jag oxå blivit en grön nörd:) Hela skolans verksamhet genomsyras dessutom av "hållbar livsstil/utveckling" så det har blivit en och annan Camino:)

Hoppas du mår bra och att du lapar lite sol åt mig under vintern:P

Hälsa de dina från mig!

Kram

2009-10-29 @ 10:59:32
Postat av: KeepYourFaithAlive

Jätte fin blogg!



Rösta på min blogg så jag blir veckans blogg :)



Rösta här: http://neriksson.blogg.se/2009/october/bli-veckans-blogg.html#comment

2009-10-29 @ 13:24:08
URL: http://keppyourfaithalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0