hopp

 
som jag har saknat detta<3 bilderna är från 2015. strax efter drog en orkanliknande storm över sverige och min skorsten blev obrukbar. idag har jag eldat för första gången på två år och jag är så upprymd. plötsligt lyftes en börda från mina axlar. firman som fixade skorstenen passade även på att byta ut delar av stugtaket och jag är så lättad över att sluta behöva oroa mig för detta något mer. det är inte ens jul och jag längtar redan till våren och att kitta fönster t.ex. mina stora projekt har lagts på hög och strypt lusten till viss del, men nu ser jag fram mot nästa odlingssäsong. växthuset som fortfarande står ouppackat sedan förra vintern och huset som har inte fått så mycket kärlek väntar också. det känns så annorlunda nu, som att hjärtat värmt upp allt igen och tinar tankarna. jag insåg inte hur mycket kaminen betytt för den här platsen. för mig.
kamin-hjärtat!<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0