vår i luften

 
wow vilken dag det är idag! Är i stugan och vårstädar, hänger upp ljusa gardiner och tänkte måla färdigt taket. Ingen kamera med men det är ju lika bra egentligen. annars skulle jag inte få nåt annat gjort än att flukta på snödroppar, kvittrande fåglar och jag skulle säkert t.o.m organisera i förrådet bara för att få ta lite snygga foton! :)
 
Istället sitter jag en mikrostund vid datorn nu innan jag ska ut å dricka te på trappan!. Och förhoppningsvis såga ner lite mer av syrénhäcken jag började med förra veckan.
 
bilden är från ett år sen, lite senare i mars!
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

fin bild! låter som en härlig dag!:)

2015-03-25 @ 20:14:41
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0