det stilla slå

 

 
jag känner lite att orden saknas mig. det kretsar så mycket runt det praktiska nu. jag bär vatten, går i skolan, målar om och har beskurit ett antal buskar (hoppas jag gjorde rätt). hjärnan hinner inte riktigt med att stanna upp. och när den gör det är det inte precis så att jag sitter vid datorn för att föreviga mina ögonblick av inspiration...;)
 
det börjar bli kallt på riktigt nu. ned mot -8 igår natt. inomhus märks det inte av. inte efter en rejäl uppeldning. det är fina grejer det. att sitta på golvet och stirra in i flammorna. drömma sig bort en stund.
 
det är nu utmaningen börjar. och det roliga likaså:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas666dahlgren

Härliga färger, med en air av Rasken. kärlek, ljus och värme <3

2012-10-29 @ 07:22:50
URL: http://www.energimakarn.se
Postat av: Petra

Du verkar ha funnit dig väl till ro där i det lilla torpet =)

Kram

2012-10-29 @ 21:47:46
URL: http://turningintoanangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0