helt apropå

 

när jag ska sova skriver jag listor. göra imorgon listor, vill läsa böcker listor, pysselprojekts listor mm mm. och ibland önskelistor. det blir oftast snett och vint och för det mesta somnar jag på pappret med pennan i handen. Jag använder det lite som terapi, liksom det finns människor som skriver ner saker som hänt under dagen eller boostar sig själva med att lista bra saker om sig själva (när de går igenom nåt tufft)
på samma sätt boostar jag med sånt jag vill ha i mitt liv. med den universala regeln i åtanke att det man ger ut i energi, kommer tillbaka (passar bäst på önskelistor förstås).
'
En helt annan sak; hurra för landet brunsås! allvar och humor om svensk mat! se, se, se!
'
translate

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Din den här listan och min lista är ganska lika.

Och det är charmigt att det är lite snett :)

2011-09-06 @ 23:51:38
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: TuvaMinnaLinn

Jag önskar också en orange och solig minnetonka-vänlig höst:)

2011-09-07 @ 09:02:35
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0