första dan i skolan

'

Hujeda! Idag var första dagen jag träffade nya klassen. Alla verkar snälla förstås men jag var ändå nervig och kände mig allmänt socialt inkompetent. Jag hade glömt hur det är att sitta i grupp på det där sättet och Synas, även om man merparten av tiden inte står i centrum. Och trots att jag är i min hemstad och många andra i klassen inte är det (den här helgen) så kände jag mig stundtals vilse. Det går säkert över snart, imorrn tillbringar vi 12 timmar tillsammans och kommer ha mer tid att lära känna varandra. Vi är få i år, bara 13 stycken, så det underlättar säkert.
'
En del intressanta samtalsämnen har redan dykt upp (vi är ju trots allt där av samma anledning) och det ser jag fram emot. Får se om jag lyckas sova nåt inatt eller om tankarna lever rövare.
Väskan kommer från min farmor, jackan från Argentina via Stadsmissionen
Jeansen (nedre bilden) kommer från mango och har hängt med i 10 år nu, liksom bootsen jag köpte begagnade. Tillverkaren är Buffalo. Blus från hm via Judits Second Hand.

translate

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaha, jag har redan en skolväska jag är nöjd med där jag får plats med alla mina böcker. Jag kanske uttryckte mig lite fel. Den kan jag också visa någon gång. Den är lite i samma stuk som den nya väskan fast mycket större. Jag köpte den på h&m via nätet förra vintern. Den är i skinn.

Men den kan bli tung att släpa på ibland.



Jag gillar din portfölj där också. Riktigt snygg.

Stilen också. Jag har själv mycket jeans just nu. :)

2011-09-03 @ 01:40:08
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Tuva Nasavi

Grymt snyggt första dagen klädsel. Jackan gör ont så snygg.

2011-09-03 @ 19:16:01
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0