lyx var ordet



Nu har balkongen äntligen blivit det där extra rummet som jag gått och längtat efter ända sen vi flyttade in!
Möbler har inhandlats och det är snart så varmt så vi t.o.m kan käka middag ute utan att frysa. Jag är också väldigt glad över att förra ägarna la in trall på betonggolvet eftersom jag mest alltid går barfota hemma.
Balkong med morgonsol är verkligen ren och skär lyx. Nu när det dessutom är grönt utanför kan jag sitta i timmar utan att göra ett endaste dugg!

Bordet och stolarna kommer från Ikea. Allt annat är begagnat.
(Träskorna jag budade hem för någon vecka sedan är dröm och mardröm på samma gång. Fina som få men lämnar främre delen av foten med ständig kramp. Vet inte om jag ska öva ett tag till eller låta de komma ut på marknaden igen. Kluven.)

translate

Kommentarer
Postat av: karin

sv: gör det, det blev riktigt smarrigt :)

2011-05-10 @ 16:43:04
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0