stolthet


Tänk vad att vara stolt kan betyda olika saker. Just nu är jag t.ex. för stolt för att erkänna (kanske mest för mig själv) att jag håller på att falla för nån som jag inte borde och sen är jag väldigt stolt över min balkongodling.
Jag föredrar att skryta om den senare.
Jag är väldigt nöjd över att jag lyckats hålla samtliga växter (utom salvian) vid liv fram till nu.
Och så gillar jag att nästan alla krukor mm är återanvända. Jättekonserverna har jag tagit från jobbet, liksom olivoljedunken jag planerat timjan och rosmarin i.




Idag har jag planterat om och fixat hela dan och nu sitter jag här i 24gradig skugga och njuter frukterna av mitt arbete:) med en drink i handen förstås, det är nog årets första hemmadrink. det är jag banne mig värd efter allt jobb!

translate

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Jag föll också för någon som jag inte skulle och svalde litervis av stolthet. I övermorgon har vi varit gifta i ett år och jag är lyckligare än någonsin:)



Just sayin

2011-06-08 @ 20:49:22
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

jovisst så kan det också gå..:)



önskar jag vågade tänka lite mer så och fega mindre;)

2011-06-11 @ 22:47:25
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0