ny vår till mötes


Idag har jag sökt jobb. Känner verkligen att jag behöver komma ut igen. Har verkat hemifrån i nästan två månader nu. Det är skönt på sätt och vis. Man har tid att sova länge på mornarna och gå och lägga sig 3 på natten om man vill. Men jag behöver verkligen komma ut bland folk igen! Träffa glada ansikten och vara där det händer. För hemma hos mig händer det inte vidare mycket.
Jag har jobbat med second hand i tre år nu och vill verkligen hamna i butik! Ha sin fasta arbetsplats med trevliga kollegor, inspirerande miljö och kunder som gillart lika mycket som jag.
Det är bara att hugga i med andra ord så går det vägen!


Stövlarna är farmors gamla. Basker och prickiga strumpbyxor från hm. Resten är loppisfynd eller från stockholms stadsmission.

translate

today I've been out hunting for a new job

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn Vintage (a love story)

Jag tänker också ibland att jag borde söka extraknäck i en second hand butik. Det skulle vara ett lysande jobb.

Idag har jag lagt en direktlänk till dig från min blogg så både jag och andra kan hitta hit snabbt och enkelt.

Ha en fin torsdag!

2010-03-18 @ 07:34:30
URL: http://www.tuvaminnalinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0