dagens

frostbitna äpplen jag packade in i tidningspapper i september blev kompott

till dagens frukost; havre qoinoa gröt med äpplen och aprikoser

tulpanerna i fönstret tittade misstänksamt på

ni fattar inte vilken befrielse det är att vara hemma igen efter så många fram-och-tillbaka-vet-inte-när-jag-kommer-hem-igen-eller-hur-länge-jag-har-inga-fasta-planer-ångest. inte för att jag vet det den här gången heller. men jag känner mig mer avslappnad än vad jag vanligtvis gör. samtidigt känner jag en frätande bubblande stress som jag inte känns på åratal, just för att nu måste jag verkligen bestämma mig vad jag vill -och genomföra det.

men jag är optimistisk!

translate

Kommentarer
Postat av: frida

gröten ser helt god ut

2010-01-27 @ 21:19:02
URL: http://vardagsbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0