liv i verkstan




i helgen börjar medeltidsveckan på gotland. till helgen därpå har jag tänkt åka ner och delta på marknaden. därför ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig hemma hos mig just nu. överallt står burkar med pärlor, brickor med påbörjade halsband, ringar och börsar. inte optimalt men nog så nödvändigt när man inte har en riktig verkstad. dessutom passar det extra bra idag då det spöregnat sen jag vaknade imorse och då slipper man ha dåligt samvete över att stanna inne.
ska du till medeltidveckan så håll utkik, kanske ses vi där! ska du inte dit men är nyfiken ändå kan du kolla in min webshop

translate
preparing merchandise for the yearly medieval festival in gotland starting the 5th of august. come see me or check out my online shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0