Drömmer om andra tider


Känns ju klockrent att Mötley Crue kommer till årets Peace & Love festival i borlänge den 22 juni. Hade jag haft pengar över kanske..men men , inte ens sweden rock har jag roat mig på iår. 
Jag och Moises har faktikst börjat fundera på om vi inte ska åka på medeltidsveckan iår. Jag har faktiskt aldrig varit där. Det brukar ju alltid vara Pride samtidigt. Och innan jag var intresserad av det åkte jag och Sofie ofta till Wacken open air, som också ligger på samma datum.  
Och Mötley Crue har jag ju sett redan..
Blir till att spara slantarna.

Dock känns det synd att jag missat denna sköna röst, som kom till sweden rock iår:(



Lita Ford var i många år, och är fortfarande ett av mina skönhetsideal!

Ibland undrar jag ju faktikst varför jag lät det växa bort
men bara ibland ,som sagt



Men iår blir det inget Mötley



utan Medeltid

Tror inte jag kommer ångra mig en sekund
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0