en hjälpande tiger

idag är en sån där dag som inte alls börjat på rätt spår -spränghuvudvärk!
det är ca 3 år sen nu som jag bestämde mig för att dra ner på alla typer farmaceutiska mediciner. 
ibland, får jag visa mig besegad och tar en "eaze" när migränen blir för svår. men det är löjligt sällan om man jämför med mina tidigare vanor. kanske en, tre gånger om året sköljer jag ner en huvudvärkstablett. och det är de enda tabletterna jag tar. 

svaret på min lösning heter

Tigerbalsam!

funkar på alla sorters muskelsmärtor, huvudvärk och illamående.
denna lilla burk ligger alltid i min väska.


den har blivit en räddaren i nöden.

(och en stadig tallrik blåbärsgröt en huvudvärksmorgon förvärrar inte heller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0