Stad

 
Trevande försök att börja se världen genom en kamera igen. J fick en lägenhet i våras och jag bor här för det mesta. Det är en ny känsla då jag trodde att jag aldrig mer skulle vilja bo i tätbebyggelse. Det är också en underlig känsla att inte bo ur en resväska efter så många år av att flytta runt. Efter mer än tre år tillsammans har vi en gemensam fast punkt. Samtidigt har denna riktigt flytt ställt relationen på ända, och det har varit oundvikligt att granska de egna värderingarna, drömmarna och längtan. Det är en annan fas och det har varit utmanande, särskilt som jag personligen känt att jag måste börja om från början. Inte för hans skull, eller vår skull. Men för min.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint inlägg! Blev lite tårögd. Tittar in ibland och hoppas du uppdaterat, så kul att se dig tillbaka :)

Svar: Åh, tack så mycket:)
Sofia Nordahl

2017-12-01 @ 07:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0