värmen

 
 
Det är värmen som saknas. Känslan av den, mot huden. Det är vad jag längtar mest efter just nu. Plus att göra plats. Vårstädningen som alltid blir när man har sommarstuga. Vintern ska ut. Och eftersom jag förvarar massor av grejer där vintertid så är det extra skönt att gå igenom allt när våren kommer. Jag har bestämt att det är nu! Vår alltså. Vinterskor och jackor är undanpackade. Jag ska försöka städa bort det inre dammet samtidigt.
 
Efter utrensningen kommer alltid vår-tradera, tydligen. Det har blivit tradition. Bara en bråkdel har kommit upp än så länge. De vitaste och blommigaste sakerna får vänta en månad till. Och den här långkjolen. den har varit på väg dit förut, men stannat kvar. vi får se hur det blir med den saken denna vår.För pengarna ska jag måla på huset och kanske unna mig något fint. glada träningskläder tror jag, det blir en första gång!<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0