insta...ja faktiskt!

 
 
Hur gick detta nu till? Tyvärr så gav min telefon upp efter så många år. Fick då ta över mammas gamla knapptelefon, men efter ca 1 månad gick flera funktioner sönder på även den. Så nu har jag en begagnad android och tadaa, instagram! ska erkänna att jag varit sugen på just detta, framförallt för att få ut lite info och bilder om mitt skapande. betydelsen av sociala media är knappast underskattad:) efter en lång sommar med annat jobb så har det lugnat ner sig såpass att jag nu rustat upp verkstaden ordentligt samt investerat i nya verktyg och material. nästa steg är skatteverket, here I come!
 
Här hittar ni mig<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lise

tjoho! :D

2015-10-28 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0