vår-bloppis


 
 
Nu när våren är i antågande är jag både sugen på att rensa ut och införskaffa något nytt! därför har jag fyllt på tradera med kläder och skor jag värderar men inte riktigt använder längre. Bland annat tunna blusar, bohem-inspirerade klänningar och snygga 70tals-boots!
 
denna härliga skogsgröna klänningen är en M-L
 
Fantastiska Vintage skinnstövlar storlek 38
 
 
Skir puffig blus i mjuk korall s-m
 
Psykedelisk älsklingsklänning i storlek xs-s
 
Beige stövel/boots i storlek 41
 
Solgul glesstickad klänning. lite bardot över den tycker jag! storlek S-M
 
Mintgrön stickad tröja med virkade blomsterdetaljer. S-L
 
 
Och massa mer förstås! jag fyller på allt eftersom så håll utkik för all del:)
 
 Själv letar jag just nu efter ett par mormorskängor med snörning! Gärna vintage och bruna och lite skönt snygg-slitna:) Men framförallt sparar jag pengar för att köpa mer material till smyckestillverkningen som jag är alltmer sugen på att utveckla!
 
(plus att det snart är dags att investera i ny såjord och koskit till trädgården förstås, går åt en hel del!!)
 
--->se alla objekt här
 
(att använda tradera är piece of cake. det enda man gör som köpare är att fylla i namn, mejl och adress för att säljaren ska kunna skicka varan hem till dig)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Wow, skorna! 😍

2015-03-01 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0