sedan sist

 
en udda frukost på lediga dan -kaffe, melon å mozzarella
 
 
favoritblomman just nu- och i överflöd, är fingerborgsblomman. giftig visst -men också vackrast!
 
 
minikiwin har grott! sent på året kanske men vi får se om den överlever vintern. tydligen ska den kunna bli en flerårig ranka!
 
 
pinterset-beroendet har börjat ge resultat. efter ett års samlande av bilder på drömska under-träd-uteplatser har jag börjat inreda lite smått under eken. förstår inte vad det var som tog sån tid faktiskt! bäst uppskattade sittplatsen hittills!
 
 
inne i farstun har tillslut också blivit tillhållsplats. särskilt när det regnar. då tänder jag lite palo santo och dricker kaffe medan det smattrar på taket. påminner mig om tiden då jag bodde i husvagn på en ö i atlanten. ljudet är detsamma. rosor från J<3.
 
 
 
Och jag har börjat (fortsatt) rota i mina rädslor. ta fram, plocka sönder, reda ut, Prata! det känns bättre. Jag jobbar och vilar, hantverkar, gräver i jorden och tar på mig klänning för första gången på länge. Frigör snarorna inombords. de ska inte binda mig längre. det säger jag högt nu! entusiasmen börjar sprida sig som en jämn ström genom kroppen. Och jag känner hur mycket jag saknar dansen! Det är den som saknas i mitt liv.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint Du skriver . Dansa<3 det är härligt ! Kram

2015-07-25 @ 06:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0