rätt

 
 
 
Jag har inte hunnit med. Det är resultatet av att lägga ner mer tid på oro än handling, vilket förstås är dumt. Men nu är jag på kort semester, och det verkar ju vara helt rätt tid! Nakenbadat i havet, ätit jordgubbar, druckit vin, loppis-botaniserat på landet, inrett en uteplats vis sommarstugan (föräldrarnas) på ren Lust, och bestämde mig för nån timme sen att Inte åka hem idag till stackars odlingen och dåliga samvetet. Utan ta tåget från Gävle till Stockholm klockan tidigt och gå raka vägen till jobbet imorgon. Med all packning. Mot förnuftet på nåt sätt, men det känns så mycket bättre att lyssna på magkänslan. Så bra att jag t.o.m fick energi över till att börja kolla på kurser till hösten:) 
 
Efter trädgårdsmästarutbildningen är jag redo för något mer städat och kanske färglatt. Åt inredarhållet skulle kännas rätt. Göra både trädgårdar och lummiga uterum känns som en perfekt kombo!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag undrar hur du fick tag i din stuga? Går det att köpa i området. Vart ligger den?pris? Om du inte vill svara på detaljfrågor så länka gärna område el kontakt person om det är hyres.. Skulle passa oss perfekt ha kunna vara där halv års vis och leva enkelt .... <3

Svar: det finns en stuga här till salu-ett ganska bra exempel på pris och skick på stugorna här! :) http://www.blocket.se/stockholm/Infartsvagen_13__Sodertalje_59618965.htm?ca=11&last=1
Sofia Nordahl

2015-07-16 @ 22:58:42
Postat av: Anonym

Annonsen var borta men jag håller utkik! Tack !

2015-07-26 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0