nytt bo

 
 
vissa saker går från a till b mycket snabbare än andra. som t.ex det här lilla pysslet! har gottat runt på pinterest bland fairy-gardens några timmar och kände ett plötsligt sug efter egen inhysning till traktens småfolk:)
 
då jag är i lite eufori av flera anledningar så följde jag bara ingivelsen på en gång! och såhär blev det, ett hopplock av sånt som fanns hemma och i trädgården utanför. en torkad prydnadspumpa till hus (med lite mossa i för bekvämlighetens skull), sand och sten som bas och lite taklök, kärleksört och vintergröna varsamt uppriven från rabatten. 
 
 
 
 
boet har jag placerat på ett ställe jag tror älvorna gillar
 
 
 
inne i rabarbern förstås! en egen regnskog som trädgård;)
 
 
 
ska bli spännande och se om någon flyttar in. jag skulle nog vilja bo där om jag var älva iaf:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0