all work and...lots of play

 
 
ursäkta avbrottet. här har det skrivits examenarbete de senaste veckorna och nu är det inlämnat!! sex veckor har jag haft till heltidsförfogande men helt i vanlig ordning så bestämde jag mig för att en vecka före inlämning radera allt jag skrivit och börja om! jag behöll visserligen huvudämnet men ändrade i fokuset. två nätter har jag inte ens bemödat mig att byta om och sova, utan haft kaffekoppen och datorn som nattsällskap. jag är hyfsat nöjd med slutresultatet men man stirrar sig ofta blind på saker när man har tidspress på sig. jag lämnade in det före lunch igår och redan nu så ser jag flera saker som jag hade önskat att jag formulerat annorlunda, sånt jag velat ta bort eller lägga till osv. så fort hjärnan fick tid att fokusera på annat så öppnade sig nya dörrar. men nu är det alltså gjort! it's gone. it's done. 
 
jag somnade framför lejonkungen igår kl 21 med en kompis och hann inte ens fira. ikväll ska jag på 30årsfest så det blir en skön kontrast. särskilt som min sista praktikperiod börjar på måndag! ni kommer kanske få se en del bilder på tomatplantor, växthus och ett kafé under uppbyggnad den närmsta tiden. sveriges största krav-tomatodling ska jag vara på under fem veckor. min sista praktik. sen tar jag examen!
 
bilderna visar mitt och co-workern Malthes kontor de senaste veckorna. jag bor fortfarande i kollektiv med hans lilla familj och en del andra sköningar. det har varit härligt och bo med en skruttunge som ropar Fiiiia på en titt som tätt. jag hoppas vi ska bo ihop snart igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0