nu

 

 
 
nu är det äntligen sommar! har börjat styra upp saker som skenade åt olika håll. sagt högt till mig själv vad det är jag vill, som att bara jobba tre dagar på mitt "ordinarie" jobb i stället för att bli inkallad huxflux. och sen har jag verkställt och fått precis som jag vill! resten av dagarna ska jag Umgås med folk, göra kreativa projekt och utöka min kollektion av smycken och yllekläder för försäljning.
 
min nya kärleksrelation är både en stor utmaning för mig och den kanske enklaste jag haft hittills.och jag vet att det sitter helt i huvudet. jag ser skavankerna, svävar inte planlöst med rosa glasögon på. men det känns fint. häromdagen sa han till mig att han fortfarande var chockad över att jag ännu inte försökt förändra något hos honom. det fick mig att fundera, även om vi fortfarande är nya. jag ska inte samla på mig vrede som jag gjort och fortfarande gör i många situationer, för att tillslut explodera och inte se någon återvändo. men jag gör inte det, accepterar bara olikheterna. är medveten om dem och vill hellre inspirera än fördömma om det är något som stör mig. vilket intressant nog har lett till att jag tar itu med egna problem och ger mig själv både tid och mer kärlek<3<3<3
 
 

Kommentarer
Postat av: lisa

så fint. jag är också kär och jag svävar inte på rosa moln varje dag, vissa dagar är jag rädd att han ska lämna mig, men tänker sedan att man ska leva i nuet istället. bättre att njuta av det fina så länge det varar :)

Svar: absolut! jag vill också tänka så:)
Sofia Nordahl

2014-07-08 @ 21:49:39
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0