bloggkärlek -the jungalow

Jungalow-Planter-10justina-blakeney-refinery29justinaskitchenjustina-blakeney-ruche-2014
 
I brist på egna peppfoton så vill jag tipsa om lite härlig läsning och fint ögongodis!
 
En blogg som jag följt några år är inredaren Justina Blakeneys. Hon kallar sitt eget hem för "the jungalow" eftersom hon älskar växter och jag blir alltid bubbligt inspirerad när jag besöker hennes färgstarka och prunkande värld. Ibland är det precis det som behövs för att få lite gnutta ork och lust att göra någonting hemma. Tom kan det hjälpa mig bara att städa upp hemma och ge mina torra murgrönor lite extra kärlek. 
 
sen är hon ju ett fan av frida kahlo och mexikanskt hantverk också, och det kan ju inte slå fel! ( jag har den perfekta gardinen jag köpte för 8-9 år sen som jag skulle ha i mitt blå frida-kök. ett kök som ännu inte blivit av.)
 
kolla in Justinas blogg här
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grymt tips, tack!

2014-02-16 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0