<3

 
 
 
 
jag är verkligen i en djup process just nu, och väljer bort mycket för att komma närmre kärnan i dramat. det är en sån där punkt i livet då det händer något och man inte kan vända tillbaka, hur man än försöker. jag har slutat vilja det också. vända tillbaka. skiftet erbjuder något mycket mer intressant och nära.
 
men idag lyser solen och jag ska passa på att få lite varma strålar på mitt ansikte innan ljuset tar slut. och med risk för att jag inte skriver igen innan julen så passar jag på att önska er God Jul<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

God jul! tycker mycket om din blogg..:)

2014-12-19 @ 19:49:10
Postat av: Miri

God jul :)
Glæder mig til du vender tilbage :)

2014-12-20 @ 14:57:20
URL: http://vandreblandtege.blogspot.dk/
Postat av: M

Önskar dig den finaste av jular.

2014-12-20 @ 15:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0