vid vägens slut väntar nya äventyr.


sist jag var på röda korset hittade jag den här gamla väskan i fuskläder. den passar perfekt som förvaring  åt mössor, vantar och halsdukar uppe på hatthyllan i hallen. har haft trådbackar innan och hur mycket finare är det inte nu liksom. backarna kom från soprummet och var gratis medan den här fina saken kostade hela 60 kr.
ibland har man tur.

jag gissar dock att den får följa med på resa i sommar, helst till uppsala dit min vän Sofie flyttar i maj.

så mycket roligt vi ska ha, väskan och jag!

translate

Kommentarer
Postat av: Sandra

Påminner mig om sommaren, de här bilderna.. Fint:)

2011-03-06 @ 01:07:29
Postat av: kajsa

vilken fin väska! exakt en sån hade jag när jag var liten :)

2011-03-06 @ 12:02:47
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0