Cats

 

Igår kväll var jag och familjen och såg Cats på cirkus. Sjukt kul! Förra gången jag såg en musikal live var runt 1995, "Grease" som var min absoluta favoritfilm på den tiden.

 

Jag har sen tidigare broadwayfilmen "Cats" från 1998 på video, så jag kände ju igen musiken och kunde åtminstone nynna med lite. Det enda som var synd var att det var svårt att få en god titt på kostymerna, som faktiskt är halva nöjet med just Cats. Trots att det var många som satt mycket längre ifrån än vad vi gjorde.

 

Särskilt spännande är materialen! Spandex, fuskpäls, leopard, ränder, fläckar, Yummie:)

 

Varför förs tankarna till glamrockmusiker? ;)

 

och var får jag tag på spräcklig spandex att sy en kroppsstrumpa av?


Kommentarer
Postat av: mmautildah

taaackar så jätte mkt:)



hur är det?

2009-10-12 @ 13:15:12
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0