ljus

 
 
 

 
fast det inte syns så var det en riktig solskensdag när de här bilderna togs. fikarasterna spenderar jag helst såhär, i fönstret och med solen i ansiktet när det tillåts. de nya prismorna sprider ljuset så det är svårt att slita sig om morgnarna. hur länge som helst skulle jag kunna ligga och bara titta på katterna som dansar på väggarna.
 
våren känns verkligen inte alls långt borta. särskilt som vi redan börjat så fröer i skolan. min klass ska nämligen göra entrémotivet till Stockholmsmässans Nordiska trädgårdar i april! ett mastodontprojekt som heter duga minsann! växtkraft är temat och vårt motiv gör vi så gott vi kan med ekotänk förstås. det är nåt som borde vara självklart i trädgårdsvärlden men tyvärr inte är det ännu!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

mysiga bilder!

2013-02-06 @ 18:05:45
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Elin

Vilken härlig blogg, precis vad jag längtade efter att läsa! Hittade hit via Jordliv.

Svar: åh vad kul att höra:) jordliv är också himla bra läsning tycker jag!
Sofia Nordahl

2013-02-06 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0