takin care of business

 
Som ni kanske vet så är jag en riktig pysselmaja. Och vet ni vad, jag har faktiskt på riktigt börjat undersöka möjligheterna för en egen webshop. De olika alstrena jag producerat genom åren har spretat i alla möjliga riktningar, från läder-börsar, sandaler, poi och klädesplagg till silversmycken. Men det jag tänkt mig som butiksvaror är framförallt min nyaste passion, skapandet i mässing. Jag älskar detta material! Färgen, lystern och hur vackert det är mot hud.
 
Lite smått börjar jag se över mina gamla kunskaper i html-koder på nytt (puh) samt olika servrar för "färdiga" butiksmodeller. Sakta men säkert håller något på att formas, även om jag inte med säkerhet när-var-hur det kommer presenteras. men jag hoppas snart få presentera något att ta på. Den som lever får se:)
 
Till det nya undersökningsjobbet har jag hittat en spellista som heter takin care of business. den passar perfekt att ha i bakgrunden när jag sitter i timmar med obegripliga html-koder för att jag inte ska tappa suget! ->här är den
 
bilderna har viktor, min bror tagit för länge sen när jag satt och finlirade med att göra hål i kastanjer jag hittat. Några blev faktiskt komponenter i ganska fantastiska smycken:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0