tillbakablick och framåtblick

bildarkiv 2009
 
 
Idag är det 6 år sen jag startade bloggen! Jag har inte jobbat så hårt för att nå ut med det jag delar, men är ändå glad för att ni kommer in hit och läser förstås! :) En del är nya besökare och någon har kanske varit med nästan sedan starten!? Hursomhelst tycker jag att det blir roligare och roligare med tiden och jag uppskattar verkligen när ni delar saker tillbaka:) Det gör det ännu mer värt att fortsätta! 
 
Med denna tillbakablick i bilder från första månaderna av bloggande ser jag att den röda tråden åtminstone håller fortfarande:) Jag är fortfarande galen i vackra saker, enkelt leverne, mytologi och mystik, precis som då! 
 
Tack för att ni fortsätter hänga med på resan<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0