Fina grejer

 
Jag har haft en internetfri vecka . det var inte alls planerat men är välbehövligt då och då. istället har jag jobbat med skolarbeten, promenerat på tjock is och längs landsvägar, druckit rödvin, massor av te och varit uppe alldeles för sent, försjunken i diskussioner. jag bor i kollektiv när jag inte är hemma i stugan. ibland undrar jag hur det ska gå när skolan är slut, jag kommer nog inte vilja bo ensam särsklit länge efter examen (men det är inte förrän nästa år). det är så himla fint att omges av människor som dessa. det känns som det mest naturliga, trots våra olikheter. eller kanske just pga våra olikheter. men så finns ändå hemmet där borta när jag behöver vara för mig själv.
 
den här veckan har jag sett om en massa favoritfilmer som jag lånade ut över jullovet. Vokse Mennesker återkommer jag alltid till. jag är en riktig sucker för udda kärleksfilmer, eller alla typer av kärleksfilmer egentligen.
 
den här är nog dock en topp 5!  Det blir dagens filmtips.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0