sudd

 
jag har svårt att hålla fokus. mycket händer just nu. både smått och stort. minnet är inte att lita på. 2 månader sen jag skulle lämnat in de sista skoluppgifterna. varför minns jag det bara när jag inte kan eller har tid. är det tidens sätt att retas eller bara det undermedvetnas nyckfullhet. jag överväger även starkt att det kan vara ren lathet men när satt jag egentligen stilla och njöt senast!? 
 
verkligheten, den man kan ta på, stjäl utrymmet för reflektion och vila. alltid är det något och särskilt under denna årstid då vänner sprudlar av energi och idéer. själv skulle jag gärna låsa in mig och låta den passera. det blev inte som jag tänkt. både till det sämre och det bättre. men jag har valt det. det finns ett mål där framme. jag får offra sommaren för hösten. det kommer det vara värt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0