vila

'
nu har årets förkylning slagit till och jag orkar inte göra nåt av det som var tänkt den här veckan. att sätta sig och läsa världsekonomi när jag blir trött i huvudet bara av att läsa ingresserna i Metro känns ju föga lockande. Idag har jag legat på soffan i ungefär sex timmar. drygt två av de slog jag ihjäl med att se "eternal sunshine of the spotless mind" och det funkar ju förstås. sen blev det lite ljudböcker och radio.
'
om ändå bara "utvecklingens drivkrafter" fanns som ljudbok. ha, tänk bara!
'
translate

Kommentarer
Postat av: TuvaMinnaLinn

Fy...hoppas du mår bättre.

Hur går studierna?? :)

2011-09-20 @ 09:11:42
URL: http://www.tuvaminnalinn.se
Postat av: sofia

Nu är jag pigg igen! Körde en rå-vitlök-kur och det brukar nästan alltid fungera, vilket det gjorde den här gången också. i skrivande stund tar jag paus från uppgiften jag sitter och fnular på. det går ganska bra, har några dagar till deadline:)

2011-09-22 @ 19:23:06
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0