Nya tag

'
Jag minns knappt att det sett ut såhär utanför mitt sovrumsfönster. Och snart är det dags igen. Tiden går så fort. Jag är glad att jag tar vara på den nu. Jag jobbade nästan ihjäl mig ett tag och mådde rent ut sagt riktigt riktigt dåligt. Nu tar jag det jag orkar med och har börjat lägga om mitt liv till mer tid utomhus och att ta upp mina gamla intressen. För närvarande sitter jag och fnular på vad jag ska odla i vår, vad vi ska hitta på i helgen när fina Sofie kommer på besök och om jag ska våga mig på att sy om ett par vinterstövlar som åker fram nu i dagarna. det blir isåfall en första!
'
Det är så viktigt att inte glömma bort sig själv, att inte negligera sig själv med de behov och önskningar man har. Jag försökte fylla ett tomrum med att göra andra glada (nöjda). Men man ska inte ge bort mer än man har, det gör ingen glad i slutändan. Hoppas att ni tar hand om er där ute:)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0