valborg

dramaten och resväskan fick följa med på äventyr


jag hade packat prylar till 2 på natten


min bordsgranne Anna i dörren till café amsterdam


en del av frukosten (försov mig lite) bestående av färsk mynta i hett vatten + kokoshallonpaj:)


nya sandalerna från indiska gav skav och gratis fottatuering


sen var det dags för öppning


lite såhär ser det ut just nu i cafét


och utanför


t-slejf är nog det bästa jag vet i skoväg. tyvärr var dessa träskor 2 nr för små:(


lite hantverk smög sig in


<3


edison and son


en annan Anna


bror kom också och tittade


jag köpte ett par fina kilklackar och tvingade mig själv att använda dem redan idag. högklackat är egentligen inte riktigt min grej. tycker mest om att se på. men det gick över förväntan bra!

vid femtiden drog vi vidare till medborgarplatsen för att få oss lite mer sol och dricka. sen blev det grillkväll hos sofie men då fick kameran stanna i väskan. finfin valborg:)

translate

Kommentarer
Postat av: Josefin

Spejsig tröja!

2011-05-03 @ 01:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0