morötter och sånt



Igår kväll gjorde jag slag i saken och beställde min första Ekolåda!
Känns som att jag tjatat om det i ett år men utan att få tummen ur. jag propagerar så himla mycket för ekomat men på den gröna fronten är det bara enstaka som säljs i vanliga mataffärer och jag är helt enkelt för bekväm (läs lat) för att åka långväga för giftfria zuccinis.
jag har försökt handla efter säsong och även välja bort sånt som jag kan leva utan men nu blir det så mycket enklare!
Ekolådan kan man prenumera på eller beställa när man har lust. Så man inte köper mer än man gör av med. Jag började med en mixlåda grönsaker och frukt + lite extra avokado, grape och ingefära!

Om ca 10 dar är den här, så jag får helt enkelt återkomma om resultat då!

translate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0