efter regn kommer solsken



två dagar ledighet. första dagen (igår) vaknade jag med migrän och fick inget gjort förrän en kompis ringde och bad mig om lite hjälp med ett skolarbete. jag kom hem vid midnatt och stupade i säng.
imorse åkte jag till ikea för att köpa jättekrukor men de var slut. istället fick jag med mig hem ett parasoll till balkongräcket (som inte passade), halogenlampor (som heller inte passade), och fyra lågenergilampor (varav två var trasiga). jag köpte en gummiskrapa till badrummet som jag själv råkade ha sönder på vägen hem.

frustrationen och ilskan jag kände för de här två dagarna och av att inget fått gjort gav mig en spark i arslet tilll att ta på mig löparskorna och gå ut och springa. den första turen för iår, och första gången med de nya skorna.
det var det absolut bästa sättet att rensa skallen!

ps. idag hade jag mina nyare träskor. är det bara jag eller är det allmänt känt att man får kramp i stortårna av att gå i den typen av skor? någon som vill dela med sig av lite bot?


translate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0